آیا اتباع خارجی برای اجاره سوئیت در تهران به ارائه مدارک نیاز دارند؟

اجاره سوئیت در تهران یکی از پر متقاضاترین چیز هایی است که وجود دارد.تهران یک شهر بزرگ و پر جمعیت است.این شهر با توجه به اینکه پایتخت کشورمان لقب گرفته است، هر ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به سمت خود می کشاند. به خصوص در ایام عید و یا تعطیلات تابستان، سیلی از گردشگران ایرانی و خارجی راهی تهران می شوند تا از جاذبه هایی که در این شهر وجود دارد دیدن کنند. تهران پارک ها و بازیگاه های متفاوت و متنوعی دارد که همین هم دلیلی بر هجوم گردشگران به این استان است. اما در این ایام است که نیاز به اجاره آپارتمان مبله در تهران   بیشتر از همیشه احساس خواهد شد. در زمان اجاره اپارتمان مبله در تهران باید به یک نکته مهم توجه داشته باشید و ان هم همراه داشتن مدارک برای دریافت ویلا و اپارتمان مبله برای اجاره است. هیچکسی بدون ارائه مدارک لازم نمی تواند در تهران سوئیت، ویلا و اپارتمان مبله اجاره کند، مگر اینکه با مالک توافق کند. این امر برای گردشگران خارجی نیز به همین صورت است اما ان ها در ارائه مدارک با گردشگران ایرانی یک تفاوت بزرگ دارند. گردشگران ایرانی معمولا کارت شناسایی یا شناسنامه خود را به مالکین برای اجاره سوئیت می دهند اما ایا تا به حال از خود پرسیده اید که گردشگران خارجی باید چه مدارکی را برای اجاره سوئیت در تهران ارائه کنند؟


اجاره سوئیت در تهران


مدارک لازم اتباع خارجی برای اجاره سوئیت در تهران


همانطور که گفتیم، اتباع خارجی یا غیر بومی و غیر ایرانی نیز باید حتما مدارکی را برای اجاره سوئیت در تهران به مالکین ارائه کنند. ارائه مدارک برای هر فردی لازم است و. این موضوع تنها مربوط به کشور ما و استان تهران نمی باشد. در هر کجای دنیا که باشید باید برای اجاره یک اقامتگاه یا حتی رزرو یک اتاق در هتل؛ مدارک هویتی خود را ارائه کنید. اما به راستی اتباع خارجی برای اجاره سوئیت در تهران یا شهر های دیگر کشورمان مانند مشهد، به ارائه چه مدارکی نیاز خواهند داشت؟


مدارک لازم برای اتباع خارجی شامل موارد گوناگونی می شود. معمولا این مدارک ارائه شده شامل اکثر مدارک هویتی ان گردشگر خارجی می شود. اغلب میزبانان برای اجاره آپارتمان مبله به اتباع خارجی به دریافت پاسپورت اکتفا می کنند. چرا که پاسپورت اتباع خارجی همان حکم شناسنامه یا کارت ملی فرد ایرانی را دارد. اما در مقابل برخی دیگر از مالکین هستند که برای اجاره آپارتمان مبله به اتباع خارجی به غیر از پاسپورت از ان ها درخواست ارائه مدارک دیگری نیز دارند. مدارکی مانند عکس ویزا، مدرک محل اقامت و یا مهر ورود به کشور، از جمله دیگر مدارکی است که ممکن است میزابانان از اتباع خارجی دریافت کنند. بنابر این اینکه اتباع خارجی برای اقامت در تهران یا شهر های دیگر کشورمان با استفاده از چه مدارکی اقدام به اجاره اپارتمان مبله در تهران کنند، به نظر مالکین بستگی دارد. هر چند مالکین نباید درخواست های غیر معقول داشته باشند.

منبع خبر :